Samsung S7350 Ultra S zwart, wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S7350 Ultra S zwart, wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

R0osje 18-02-2010

Hallo allemaal,

Ik had een vraag over berichten versturen, want je moet bij elke sms de tekstinvoerstand wijzigen. Ik sms veel en heb geen zin om elke keer op het * te drukken bij elke sms. Weet iemand hoe ik hier vanaf kom om gewoon de Abc stand te houden voorgoed?

Alvast bedankt

Peter91 08-10-2009

Het toestel werkt fijn en is mooi, de mogelijkheden zijn goed, maar aan de andere kant ben ik erg teleurgesteld in de accu, die bij mij altijd binnen 48 uur leeg is. En dan gebruik ik het internet eigenlijk nooit. Verder heb ik er niet zoveel op aan te merken..

bling bling 09-08-2009

zelf heb ik een wit toestel met grijze letterfront het nadeel is dat er blauw led licht in zit ,savonds en snachts niet te lezen,samsung geraadpleegd maar werd terug verwezen naar mijn provider t-mibile beloofde mijn een passende oplossing maar die was omruilen van zo een zelfde toestel wat natuurlijk geen verbetering is,baal dus als een stekker kan dit toestel nu alleen bij daglicht gebruiken!!!!en zit er nu 2 jaar aan vast want ik heb net mijn abonnemnet verlengd,beslist geen aanrader dus om een deze in het wit te nemen!!!!!!oh en heeft niets met leesbril.lenzen o.i.d. te maken hoor!!

ellenweusten 11-06-2009

Een super telefoon met veel opties en ligt heerlijk in de hand. Meer woorden zijn er niet nodig.
Het enige nadeel is het klepje achter op de telefoon waar de batterij onder zit. Deze raakt nog wel eens los.

de Kruik 14-05-2009

een geweldig toestel met oneindig veel mogelijkheden